România se prezintă ca destinație turistică la World Travel Market London 2016

România se prezintă ca destinație turistică la Târgul Internațional de Turism World Travel Market London 2016, în perioada 7 – 9 noiembrie, informează vineri Autoritatea Națională pentru Turism.

Aflat la cea de-a 37-a ediție, World Travel Market London este cel mai mare târg din lume pentru specialiști (business2business) iar România participă încă de la prima ediție. World Travel Market London este considerat de mulți specialiști din industrie cel mai important eveniment turistic anual. La ediția din act an vor fi reprezentate 182 de țări din întreaga lume care s-au înscris cu pavilion național, înregistrându-se oficial 50.000 de participanți. Organizatorii estimează un număr de peste 100.000 de vizitatori pe durata celor trei zile ale manifestării. În 2016, pentru prima dată în istoria WTM Londra, durata manifestării s-a restrâns de la 4 la 3 zile.

Potrivit reprezentanților ANT, la târgul de la Londra România va fi promovată ca destinație de „MICE (evenimente, congrese etc — n.r.), turism de aventură, city-break, ecoturism, turism rural, circuite, fiind aduse în atenția specialiștilor toate zonele țării”. La World Travel Market London 2016 vor fi prezenți și doi ambasadori ai turismului românesc, Nicolae Voiculeț și Ilie Năstase, „persoane care prin notorietate vor atrage specialiști și vor pune în valoare standul României”, după cum apreciază ANT.

148-000-de-vizitatori-la-targul-de-turism-de-la-viena-unde-romania-si-sibiul-au-fost-partenere

România va fi prezentă la World Travel Market London 2016 cu un stand ce are o suprafață de 198 de metri pătrați.

Președintele Autorității Naționale pentru Turism, Anca Pavel-Nedea, va participa la Summitul miniștrilor, dar și la întâlniri cu omologi străini, presă, companii de marketing și PR în domeniul turismului.

sursa : AGERPRES

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.